Vill du lämna en synpunkt eller klagomål?

Vi vill gärna ta del av dina synpunkter på den vård och det bemötande du fått när du varit i kontakt med oss på Tudorkliniken. Det hjälper oss i vårt ständiga arbete att förbättras och utvecklas. Det samma gäller om du skulle vara missnöjd med den vård du fått hos oss.  Säkraste sättet är att logga in via e-tjänsten 1177.se – och lämna dina synpunkter/ klagomål där (Fungerar för vår vårdcentral och hudmottagning. Gynmottagningen kommer att kopplas till 1177.se under verksamhetsåret 2020).

Kontaktpersoner
Vårdcentralen allmänläkarmottagningen, verksamhetschef, Irena Ceke, mobil 0702-23 46 33 alt brev
Tudorkliniken, Axel Olsons gata 4B, 302 27 Halmstad
Tudorklinikens Gyn- och hudmottagning, avdelningssköterska, Ulla Persson, brev
Brogatan 6, 302 42 Halmstad

Alternativt vår VD, Jennie Wijk, mobil 0725-37 39 72,
Postadress Brogatan.

Nedan kan du läsa mer om hur du gör när du har synpunkter eller klagomål på den vård och behandling som du eller din närstående har fått. Antingen kan du vända dig direkt till vårdverksamheten eller till Patientnämnden Halland. Läs mer https://www.1177.se/Halland/sa-fungerar-varden/om-du-inte-ar-nojd/patientnamnden-halland/

Innan du anmäler ett klagomål till IVO ska du ha framfört klagomålet antingen till den verksamhet där du har fått vård eller till patientnämnden i din region. Läs mer  https://www.ivo.se/for-privatpersoner/tipsa-eller-anmala-halso–och-sjukvard/